Гарантія та сервісне обслуговування
SHIPPING POLICY
На всі ваги CERTUS® надається гарантія терміном 1 рік, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон, що міститься у документі «Посібник з експлуатації».
*На всі ваги, крім лабораторних. Гарантійний термін на лабораторні ваги CERTUS® Balance складає 2 роки.
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
За тел. +38 067 562-08-15 (Київстар), +38 050 461-88-82 (Водафон)
У нашому офісі за адресою Харків, вул. Маршала Бажанова, 21/23
Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, можна обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це гарантує «Закон про захист прав споживача».
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
товар, який був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період
Якщо в гарантійний період товар, який ви купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в нашому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
товар із повною комплектацією
посібник з експлуатації (з гарантійним талоном)
висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «істотний недолік»
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
порушена безпека гарантійних пломб
є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
природне зношування або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння до корпусу сторонніх предметів тощо);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
збереження інформації на жорсткому диску.